S.C EURO APAVOL S.A angajează:
ȘEF SERVICIU AVIZARE-PROIECTARE
Cerințe: Studii superioare absolvite în domeniul tehnic – ( Facultatea de Construcții sau Instalații).
Cunoștințe solide de proiectare și desen tehnic;
Bune cunoștințe ale softurilor de proiectare;
Activitatea presupune:
Supervizarea lucrărilor de executie în vederea asigurării calității și a condițiilor stabilite prin proiect, în conformitate cu legislația în vigoare;
Organizarea și coordonarea activității de proiectare pentru realizarea lucrarilor din sistemul de canalizare si alimentare cu apa;
Propunerea soluțiilor tehnice pentru proiectele derulate;
Oferim salariu atractiv și bonuri de masă.
ȘEF SERVICIU COMERCIAL
Cerințe: Studii superioare finalizate – de preferat studii Economice sau Juridice
Experiență în domeniu ;
Bun negociator şi cunoscator al legislaţiei contractelor de servicii ;
Ablități de comunicare și negociere;
Activitatea presupune:
Coordonarea întregii activități din cadrul serviciului Comercial, Facturare și Recuperări Creanțe;
Verificarea și negocierea contractelor de prestări servicii de apă și de canalizare ;
Oferim salariu atractiv și bonuri de masă.
MUNCITOR NECALIFICAT – SĂPĂTOR MANUAL
Cerințe: apt din punct de vedere fizic pentru a efectua săpături manuale. Notă: disponibilitatea de a rămâne peste program în situațiile excepționale.
Oferim salariu atractiv și bonuri de masă.
MUNCITORI CALIFICAȚI : INSTALATORI, ELECTRICIENI, OPERATORI STAȚIE APĂ
Cerințe: atestat de pregătire profesională pentru meseria dobândită; Experiență în domeniu, abilități de organizare, spirit de echipă și abilități de comunicare.
Oferim salariu atractiv și bonuri de masă.
Relații suplimentare se pot obține la Dep. Resurse Umane ,
tel: 0757.100.106 /0757.100.108
S.C. EURO APAVOL S.A. angajează în cadrul UNITĂȚII DE IMPLEMENTARE A PROIECTELOR (U.I.P):
Responsbil/Expert Tehnic
Cerinte: Studii superioare tehnice finalizate, experienta similară min. 3 ani. Răspunde de toate problemele tehnice din cadrul proiectului;
Participă la vizitele de monitorizare a proiectului;
Răspunde la solicitarile/clarificarile tehnice cerute de către orice organism abilitat în verificarea proiectului;
Menține legătura cu Managerii de Contract în toate aspectele de natură tehnică;
Îndeplinește și alte sarcini specifice ce apar pe parcursul implementării proiectului, din dispoziția Șefului U.I.P
Cunoştinţe privind auditul contractelor şi proiectelor;
Cunoştinţe privind eligibilitatea cheltuielilor în cadrul proiectelor de investiţii finanţate din surse externe;
Implicare eficientă în derularea activităţilor, grad ridicat de asumare a responsabilităţii, abilităţi de comunicare, comportament corect şi decent;
Competenţe de limba engleză – nivel utilizator elementar;
Cunoştinţe operare PC – Microsoft Office & AUTOCAD
Expert Financiar
Cerinte: Studii superioare finalizate în domeniul economic.
Expert contabil cu o vechime de min. 5 ani
Cunoştinţe financiar-contabile avansate; abilităţi în managementul financiar al proiectului, cunoştiinţe solide de contabilitate;
Cunoştinţe privind legislaţia financiar-contabilă şi fiscal naţională şi a standardelor de contabilitate internaţională;
Cunoştinţe privind auditul contractelor şi proiectelor;
Cunoştinţe privind eligibilitatea cheltuielilor în cadrul proiectelor de investiţii finanţate din surse externe;
Implicare eficientă în derularea activităţilor, grad ridicat de asumare a responsabilităţii, abilităţi de comunicare, comportament corect şi decent;
Competenţe de limba engleză – nivel utilizator mediu sau inalt;
Cunoştinţe operare PC – Microsoft Office, programe specifice de contabilitate.
Manager de contract
Cerinte: Studii superioare
Minimum 2 ani de experienţă generală în domeniul tehnic
Cunoştinţe privind condiţiile de contract de tip execuţie lucrări, proiectare şi execuţie lucrări (H.G. nr. 1/2018), condiţii de contract de finanţare cu fonduri europene;
Cunoştinţe privind legislaţia naţională şi europeană în domeniul serviciilor şi investiţiilor de apă şi apă uzată, mediu şi achiziţii publice;
Cunoştinţe privind eligibilitatea cheltuielilor în cadrul proiectelor de investiţii finanţate din surse externe, în special fonduri europene nerambursabile;
Implicare eficientă în derularea activităţilor, grad ridicat de asumare a responsabilităţii, abilităţi de comunicare, comportament corect şi decent;
Competenţe de limba engleză – nivel utilizator elementar;
Cunoştinţe operare PC – Microsoft Office & AUTOCAD
Jurist
Cerinte: Studii superioare finalizare în domeniul juridic.
Experienta similara min. 5 ani
Membru al Uniunii Juriștilor din România.
Capacitate de analiză şi sinteză;
Foarte bune abilităţi de negociere, diplomaţie, toleranţă;
Tehnici de abordare a clienţilor şi de negociere;
Putere de decizie şi asumarea responsabilităţii;
Spirit de ordine şi disciplină;
Competenţe în luarea deciziilor;
Tehnici şi metode de analiză comparativă;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
Implicare eficientă în derularea activităţilor, grad ridicat de asumare a responsabilităţii, abilităţi de comunicare, comportament corect şi decent;
Competenţe de limba engleză – nivel utilizator elementar;
Cunoştinţe operare PC – Microsoft Office.
CV-urile se pot trimite la următoarele adrese de e-mail: office@apavol.ro / uip@apavol.ro
Relații suplimentare se pot obține la Dep. RESURSE UMANE :
+40 757.100.106 / +40 757.100.108
- Hotărâre cu privire la aprobarea Scrisorii de asteptari pentru S.C Euro Apavol S.A
- Scrisoare de asteptari
- Anunt
- Plan selectie componenta integrala concurs Director General ian. 2019
- Anunt
- Plan de Selectie – Componenta initiala pentru recrutarea si selectia Directorului General
- Anunt concurs CA 2020
- Plan de Selectie Componenta initiala 2020
- Formulare